Той филма,че е голям,голям е.Ама при мене май е сериал.И с това ECU умирисана работа.Грешки при диагностиката няма,дебитомера на пр.ход показва 0,95V,термодатчика отчита реалната температура.Обороти на пр.ход-900.Обаче като я подкарах от време на време двигателя изключва.Как да го обясня по-точно:Абе все едно му се спира тока за няма и секунда.И за да е трагедията пълна при спускане по наклон,когато колата е на ППХ,двигателя не реагира на педала на газта.Трябва да намаля скороста и тогава излиза от режим на ППХ.Това и на газ и на бензин.Взе да ми писва вече!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Дебитомер и термодатчик-късо съединение.
Collapse
X
-
Ми днес отворих старото ECU,ей така, просто от любопитство.Един резистор опечен.Може и нещо друго да е изпушило,ама съм много бос на тема електроника.И понеже търсих някаква закономерност за прекъсването на колата,почнах да следя показанията на уредите.Оказва се,че колата умира точно на 80км/ч.Падне ли скоростта надолу тръгва отново.Поне вероятността за акт за превишена скорост намалява осезателноLast edited by kendo; d.m.y г., 19:08.Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT
Comment
-
Ми реших го проблема.Просто сложих чипа от старото ECU на "новото" и колата тръгна доволно.Ама ми е интересно,възможно ли е софтуерно да се ограничи скоростта на 80 км/ч.,щото по друг начин не мога да си обясня начина по който се движеше колата.Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT
Comment
-
Аз едно време тествах чип от еку от по-старите 2.0 мотори на моя 1.8. Ефектът беше подобен - 1-ва 5500 оборота и прекъсваше горивото. Послед втора има няма 4500, трета 3500 и на 4-та ми отрязваше горивото на малко след 2000 оборота...
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
Comment